top of page


Kdo
Jsme zkušení lektoři a koučové s pestrým rozsahem přístupů v práci s lidmi. Podle vašich potřeb a stanovených cílů kurzu vybereme společně formu teambuildingu, která vám bude nejvíc vyhovovat.

Martin Holčík
Vedoucí a garant oblasti teambuildingu v Akademii. Ve své praxi lektora se opírá o dlouholetou zkušenost v pozici výkonného ředitele firmy. Specializuje se na analýzy fungování týmů, podporu top manažerů a práci s týmy formou zážitku a týmového koučinku. Za klíčový v práci s týmy považuje moment, kdy si jednotliví jeho členové, často překvapeně a mírně vyděšeně, uvědomí, že jediná cesta ke změně fungování týmu je, když se změní oni sami.
Pavel Fiala
Kouč, učitel, lektor, průvodce ve školním týmu v Akademii a zároveň průvodce v programu Zahrada života. Znáte Enneagram? Znáte čínský horoskop? Znáte horoskop? Podle těchto charakteristik je Pavel 7, kůň, blíženec. Miluje pohyb, má rád změny, potřebuje výzvy, proto s nadšením přijal výzvu do tohoto projektu. Jeho práce spojuje koučovací přístup a zážitkovou pedagogiku. Spojení koučovacího přístupu a zážitkové pedagogiky považuje za velmi silné. Jeho filosofií je, že lidé se nejvíce a nejlépe učí prožitkem. Koučování navíc přináší silné otázky, reflexi a zvědomování si prožitého.


Jitka Kořínková
Koučující učitelka pro kterou je vzdělávání zážitková cesta k objevům a hlubšímu uvědomění. Za sebou má zahraniční zkušenosti s vedením týmových a seberozvojových kurzů v Austrálii, Belgii, Francii a na Novém Zélandu včetně trénování lektorů zážitkového přístupu. Má ráda hravost, tvořivost a zaměření na cíl.
Vojtěch Krmíček
Kouč, facilitátor, lektor, mentor s dlouholetými zkušenostmi v oblasti vzdělávání a rozvoje podnikavosti na školách a univerzitách. Je mentorem, lektorem a koučem pro prostředí škol a univerzit, do kterých ho baví přinášet témata týmové spolupráce, leadershipu, silných stránek, talentů a rozvoje kompetencí potřebných pro dnešní svět.

Kdo se postará o váš relax a refresh

Lenka Jiterská
kuchařka

Monika Flekrová
kuchařka
bottom of page
